ImagineHola a tod@s!!! Que tal la semanita? Pues la mía bastante bien!! estoy preparando algo para vosotras…..algo que seguro que os  hará mucha gracia 😀 pero ya lo veréis mas adelante 😛 .

Ayer estuve en casa de mis padres comiendo con la familia, con mi chico y la verdad que fue un día muy especial para mi, no por que haya pasado nada del otro mundo solo que me sentía muy querida, a gusto, feliz,con muchos planes para el futuro…. 

Mas abajo tenéis las fotos de mi look !!! 

P.D: Seguir mis actualizaciones si no quiereís perderos mi sorpresaaa!!

 

Buna tuturor!! Cum a fost saptamana asta??A mea destful de bine!! Va pregatesc o surpriza, care cred ca o sa va placa 😀 dar o sa vedeti despre ce e vorba mai incolo… 😛

Ieri am avut o zi chiar faina si m–am simtit super bine in compania familiei mele…..fusesem acasa la ai mei, am mancat impruna cu mama, tata, iubitul si pot sa va confesez ca a fost o zi foarte speciala, dar nu pentru ca s-ar fi intamplat nimic deosebit, doar ca ma simteam eu bine 😀 ma simteam iubita, fericita, implinita si cu multe planuri de viitor!!

Aveti aici si tinuta mea de ieri!!

P.S: Nu rata postarile mele daca nu vrei sa pierzi surpriza !!!

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Responder

